Heeft hotmail (outlook.com) een extensie om email tracking te blokkeren?

Emailtracking waarschuwt de afzender elke keer wanneer een verzonden e-mail is geopend of erop is geklikt. E-mailtrackingsoftware plaatst een onzichtbare afbeeldingspixel in je e-mails die de exacte tijd en datum kan detecteren waarop een e-mail door een ontvanger is geopend.
Gmail blokkeert en verwijdert deze afbeeldingspixels behoorlijk goed (met de “Ugly mail” extensie voor 100%), maar Hotmail laat de meeste mails gewoon door.

Ik heb gekeken of er zo'n extensie bestaat voor Hotmail:
https://appsource.microsoft.com/nl-nl/marketplace/apps?product=office&page=1&src=office&search=email%20tracking
maar niets kunnen vinden.

SimonV
een jaar geleden
in: Software
1.8K
ronron1212
een jaar geleden
Heb je hier iets aan
https://nl.extendoffice.com/documents/outlook/4572-outlook-block-tracking-read-receipt.html
SimonV
een jaar geleden
Bedankt, maar dit is de bekende verwarring: dit betreft Outlook van Office, niet de website Outlook.com

Geef als eerste antwoord