hoe achterhaal ik mijn internal ip van de routeer op mac?

ik wil mijn internal ip weten van mijn router: copper jet 820 (internlnet) op mijn mac omdat ik mijn port wil open zetten om een minecraft server wil maken. kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

1,2 google:

http://www.wikihow.com/Find-Your-IP-Address-on-a-Mac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open "Systeemvoorkeuren", kies netwerk. In de rechtkant van het scherm staat dan een lijstje.
IP-adres: ipadres van je mac
Subnetmasker: het masker van het netwerk (niet van belang nu)
Router: ipadres van je router