voor het ogenblik zou Bitdefender en Kaspersky de beste zijn,gevolgd door Norton:
http://www.bestevirusscanner.com/

Toegevoegd na 3 minuten:
Een andere site geeft dan Webroot SecureAnywhere Antivirus 2015
9 jaar geleden
BitDefender. Door de jaren diverse virusscanners gehad en zat tot twee weken geleden enorm te twijfelen of ik bij Norton 360 bleef of over zou stappen naar BitDefender. Deze laatste is namelijk jaar-in-jaar-uit de beste en snelste, dus ik twijfelde enorm.

Uiteindelijk de stap gemaakt naar BitDefender en de PC is niet alleen sneller, als je het systeem op auto-pilot zet hoef je nergens meer naar om te kijken. Voor mij dus absoluut BitDefender nu.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Elk jaar zijn er weer nieuwe testen, wat natuurlijk belangrijk is gezien de ontwikkelingen erg snel gaan in deze branche. De AV-Test, de AV Comparatives en Virus Bulletin brengen elk jaar weer 1-2 nieuwe testen in zicht. De beste hiervan zijn Bitdefender, Kaspersky en AVG als we praten over meest recent