Weet er iemand hoe je een lange tekst snel en makkelijk kan in voegen?

Hoi

Ik heb een hele grote tekst, en ik wil die digitaal zetten, maar ik wil hem niet over typen, weet iemand een oplossing (misschien iets door een programma/app of iets anders om heel gemakkelijk een tekst in te voegen door een foto)?

Andere optie’s zijn ook welkom.

MVG

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De tekst inscannen en met OCR software de afzonderlijke tekst kopieëren. Deze kan je dan in een tekstverwerker (wordpad, word o.i.d.) weer plakken. Wel even de tekst nalopen op (spel) fouten e.d. omdat de meeste OCR software niet perfect om kan gaan met Nederlands.
Heb he niet de beschikking over deze software dan kan je hem inscannen als jpg of png en dan de afbeelding invoegen.