Hoe kan ik contouren van letters maken bij Word 2013?

Bij voorgaande versies van Word kon je met een eenvoudige muisklik of via afdrukken contouren maken van letters en cijfers. Dat scheelt weer inkt. Ik kan het bij deze Word versie niet meer vinden. Alleen via wordart, maar dat bedoel ik niet. Gewoon ouderwets contouren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3.1K

Antwoorden (2)

Klikken op "Font" en dan kiezen bij Speciale effecten voor "contour/outline". Het zit er nog steeds hoor!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Als je op Opmaak -> Lettertype klikt, zie je halverwege Effecten en kun je "Contour" aanklikken.
Zie link:
http://www.onemorething.nl/community/topic/lettercontouren-1/
Via de optie Teksteffecten en typografie kun je verschillende effecten instellen, waaronder contouren.