ik heb per ongeluk de app store van mijn mac verwijdert, kan ik deze terugkrijgen?

Er staat nog wel een deel van het programma op mijn computer, maar als ik dat open zegt de computer dat het programma onvolledig is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

heb je ook een time machine ?

anders kan je deze proberen (zie video)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb geen time machine.
capthavoc
10 jaar geleden
ook zonder time machine zou dit werken,
Om dit probleem te verhelpen is het benodigd dat je het OS een update geeft, op de pagina (bronvermelding) zijn de laatste updates voor je systeem te vinden. Zodra je deze hebt gedownload en geïnstalleerd zal het probleem verholpen zijn en de Mac App Store weer normaal kunnen starten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is me nog niet gelukt om via deze manier de mac app store weer terug te krijgen.