Als je een programma voor op de computer koopt via internet, krijg je dan iets in de mail of wordt dat via de post verzonden?

Het gaat om het programma Movavi Video Editor.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

In de meeste gevallen kun je de software gewoon downloaden, en krijg je na de aanschaf een licentiecode gemaild die je in het programma invoert. Met die code worden alle functies beschikbaar.
bamibal
9 jaar geleden
Dat is natuurlijk lastig te zeggen, maar zou moeten worden aangegeven op de website waarvan je het product koopt. Als je dit product van de movavi-site hebt gekocht (avangate) is het een download, tenzij je er de backup CD-rom bij bestelt. Even checken bij de verkoper anders!