Hoe kan ik een programma opstarten zonder DVD als dit Programma er wel om vraagd ?

Ik heb al Jaren Easy Adres van Davilex maar iedere keer vraagd dit Programma naar de Org.CD-rom die ik wel bezit ,maar het is zo lastig
De data is ook niet om te zettennaar een ander Adres/Label programma zonder schijf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Maak een iso bestand van deze DVD met ImgBurn(gratis) en mount deze iso met een virtueel DVD station zoals MagicISO. Dan is deze altijd beschikbaar wanneer je Davilex(jakkie bah, er zijn betere alternatieven dan deze rotzooi...) start.

Met MagicISO kun je ook iso's maken van optische schijven, maar ImgBurn kan het nét even beter en betrouwbaarder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met virutal clonedrive van slysoft.
Dit programmaatje is gratis en maakt een virtuele schijf aan op uw computer.

Ook te gebruiken met andere extensies zoals iso.