'' No mouse detected '' bij de razer gaming mouse installatie , hoe komt dit ?

Ik heb zojuist de nieuwe razer lachesis gaming mouse gekocht . Daarna heb ik thuis de driver gedownload maar als ik het programma start komt er telkens op dat hij geen muis vind terwijl hij wel gewoon werkt ( ik werk er nu mee ) maar ik wil graag instellen dat die toetsen opsij ook dingen kunnen doen zoals ( toets 1 : standaard geweer , toets 2 : pistool , enz. , enz. )

Wat moet ik nu doen ?

Toegevoegd na 7 uur:
Ik heb na een hele dag zoeken eindelijk gevonden wat mijn fout is . Er zijn 2 types lachesis maar de mijne is 5600 dpi en de standaard is 4000 dpi dus kwam ik uit bij het foute programma :P . lachesis mag het ook wel wat makkelijker maken ;P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer eerst gewoon een andere USB port te gebruiken. Als dat niet is gelukt installeer de driver dan opnieuw. Het kan ook zijn dat de firmware van je muis een update nodig heeft. Zie link.

http://www.razersupport.com/index.php?_m=downloads&_a=view&parentcategoryid=18&pcid=169&nav=0,76,169

Als dat niet lukt ga dan naar de volgende locatie:

C:\Program Files (of program files x86)\Razer\Lachesis\driver64\

Start nu DPInst.exe

Zorg dat je eerst de software installeert en daarna de driver.