kun je adwcleaner ook op je pc installeren?

ik kreeg de tip om via adwcleaner een ongewenste browser te verwijderen, dat heeft gewerkt. maar ik moest het programma wel van internet halen en nu kan ik het niet op pc terugvinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

AdwCleaner staat op de plaats waar je het gedownload hebt (Het is geen programma dat je hoeft te installeren).

Voor het gemak heb ik even een installatiefile voor je gemaakt:
http://www.mediafire.com/download/ca21853cj1vtdcj/AdwCleanerInstallatie.exe

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan kun je het neerzetten waar je wilt, en krijg je automatisch een snelkoppeling op je bureaublad.
SimonV