hoe kan ik gmail backuppen?

ik heb www.gmail-backup.com geprobeerd, maar die link werkt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Gebruik gewoon gratis Emailtray, die slaat het op op je harde schijf:

http://www.emailtray.com/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt je Gmail-account (als IMAP) toevoegen aan de meeste e-mailclients, bijvoorbeeld Outlook of Thunderbird. Je krijgt dan vanzelf een lokale kopie van al je e-mails.
bamibal
9 jaar geleden
Zet Mozilla Thunderbird op je pc en koppel gmail hieraan zodat je alle mail op je pc krijgt. Mozilla heeft back-up programma waarmee je een kopie van je mail kunt maken; dat is inclusief de gegevens van gmail en ander mail die je hebt toegevoegd. Zie linkJe kunt je mail dan weer terughalen, vooral handig als je een nieuwe pc koopt; je kunt zo weer inloggen. Overigens synchroniseert Thunderbird ook met gmail. dwz gooi je een mail op je pc weg gaat het ook bij gmail weg. Zolang je niet over de limiet heengaat blijft alle mail bij gmail staan. Sterker nog, als je voor de eerste keer Thunderbird aan gmail koppelt kun je rustig gaan koffiedrinken wat alle mail die gmail nog heeft wordt ook op je pc gezet. Eigenlijk houdt Google een backup voor je bij zolang je een mail niet weggooit.