Hoe maak ik in photoshop een afbeelding een van een grootte met een vaste waarde kb?

Avatars bijvoorbeeld mogen vaak maar een bepaald aantal kb zijn. Hoe ik ook probeer met verkleinen en het verlagen van de resolutie, ik kom niet beneden de 23kb. Welke instellingen kan ik doen om bijvoorbeeld 20kb te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als de afbeelding klaar is, selecteer dan bestand -> opslaan voor web.
Daar kun je een aantal instellingen aanpassen, en dan zie je onderin telkens hoe het de bestandsgrootte beinvloed.
Kimath
12 jaar geleden
als je de afbeelding opslaat dan zie je bovenin ergens staan hoe groot de afbeelding is en je kunt het ook nog veranderen als je wilt.