kun je in Word2013 een deel van de tekst omzetten in een plaatje zodat je het niet meer per ongeluk kunt muteren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt het als PDF opslaan.

Het beste antwoord

In Word zelf kan het bij mijn weten niet.
Je kan wel de tekst 'opnemen' met een programma dat een opname kan maken van een deel van je scherm (de tekst in Word dus), zoals bv. het knipprogramma in Windows 7 (http://windows.microsoft.com/nl-be/windows7/products/features/snipping-tool). Je bewaart de schermopname als afbeelding en voegt ze in Word in op de plaats waar je tekst staat/stond. Je zet het scherm in Word best wel op 100%, anders komt de grootte van de tekst van je afbeelding niet overeen met de grootte van de ingetypte tekst. Mogelijk hangt dit ook samen met de schermresolutie van je computer. Best even uitproberen dus voordat je de ingetypte tekst vervangt door de 'knipafbeelding'.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
helder en duidelijk, je hebt mij goed geholpen!