Welke stappen moet ik nemen om foto's te branden op een dvd?

Ik heb het programma Nero op mijn pc staan en nu wil ik foto's gaan branden op een dvd, maar blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan. Het hele brandproces is wel klaar, maar er staat niets op de dvd voorzover ik kan zien. Mogelijk heb ik iets fout gedaan. Hij geeft ook aan branden naar schijf.
Is er iemand die bekend is met Nero en mij de stappen kan uitleggen wat ik aan moet klikken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Met Nero eender welke versie:

data CD aanklikken
Nero Express opent in een venster
daarin "toevoegen" aanklikken (Add)
je krijgt dan "select files and folders "
daarin selecteer je de foto's die je wil branden
als je al de foto's hebt geselecteerd
"next"
je krijgt dan je gebruikte "brander" (current recorder)
je akn je schrijfsnelheid wijzigen (steeds de traagste nemen
ook zien dat je multisession disc aanklikt
en ik klik ook steeds "verify data on disc after burning" aan
nogmaals "next" en de rest gaat vanzelf
Bronnen: