als ik garry`s mod probeer te starten via steam gaat het scherm op, maar gaat even later weg en krijg ik de melding:'NO STEAM APPS'iemand oplossingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer eens het programma te deinstalleren en weer opnieuw er op te zetten.
Dit doe je door rechtermuisknop te doen op het spel in Steam, en de optie 'delete local content' te selecteren.

Toegevoegd na 1 uur:
Wat je ook eens kunt proberen is het volgende:
- rechtermuisknop op Garry's Mod -> properties
- ga naar het tabblad Local Files
- klik hier op 'verify integrity of game cache'

Hiermee word gecontroleerd of er geen fouten zijn gekomen in de bestanden van het spel.
Je kunt 'defragment cache files' eronder ook proberen.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dit hielp niet, maar toch bedankt!
Kimath
12 jaar geleden
Ik zie hier trouwens dat het een veelvoorkomende fout is: http://www.garrysmod.com/2010/08/31/no-steam-apps-error/ Daar word aangeraden Steam te herstarten of de pc te herstarten.