Bestaat er een gratis programma waarmee je de cover van een boek kunt ontwerpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4K

Antwoorden (5)

Paint?

Alhoewel, daar moet je Windows voor aanschaffen... Maar je hebt geen extra aanschafkosten voor Paint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Windows en Adobe zou je toch een heel eind kunnen komen? Als je er een beetje creatief mee omgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adobe is niet gratis, normaal gesproken dan... ;)
The Gimp (http://www.gimp.org/) of Paint.net (http://www.getpaint.net/)

Persoonlijk prefereer ik The Gimp.

Toegevoegd na 1 uur:
The gimp komt trouwens aardig overeen met adobe photoshop, maar is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis: Paint

Niet gratis, maar wel goed; CorelDraw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit er over nagedacht dat je met papier en pen/potlood/stift ook kunt ontwerpen? Heb je zelfs geen computer bij nodig... wel een creatieve geest.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik overwogen maar ik moet het daarna digitaal inladen om het te kunnen plaatsen op internet dus dan word het alleen maar lastiger. Toch bedankt voor je inbreng.