Hoe kan ik navigatie van google maps offline gebruiken?

Sinds een tijdje zou je navigatie van google maps online kunnen gebruiken, zodat je geen dataverkeer nodig hebt. Ik heb nu een klein gebied gedownload op mijn samsung S3. Hoe nu verder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Navfree, laadt de kaartendatabase in het toestel, net als een TomTom. En dat betekent dat de telefoon geen dataverbinding hoeft te maken om de juiste weg te weten, maar voldoende heeft aan gps. En dat werkt sneller! Direct na het downloaden op de telefoon – even in de buurt van een wifi-verbinding blijven – vraagt Navfree van welke kaart(en) van OpenStreetMap u gebruik zou willen maken,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt inderdaad kaarten offline opslaan. Maar je kunt die kaarten dan alleen bekijken, maar niet gebruiken om te navigeren.
bamibal