Op tv film kijken via lap top, tegelijk ook lap top voor andere dingen gebruiken door venster media player klein te maken? dit kon ooit op xp.

Als ik mijn lap top aansluit op tv kan ik mijn lap top niet meer gebruiken voor iets anders, bij film afspelen via lap top. Er was ooit een optie om de venster van je media player klein te maken zodat je op tv scherm je film kon kijken, en op je lap top iets anders kan doen ).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Of ik zit er helemaal naast of je bedoelt het verschil tussen schermkopie en dualscreen.

Rechtermuisklik op je bureaublad(achtergrond) en kies eigenschappen. Bij het meest rechter tabblad kan je nu kiezen hoe je je twee schermen wil bedienen. Als uitbreiding van je andere scherm of als exacte kopie van je hoofdscherm.

Als je een Ati of Nvidia kaart hebt kan je dit ook veranderen in de software die bij de videokaart geleverd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Open beide programma's, klik recht op onderste balk en kies programma's naast elkaar tonen.