Hoe kun je aan het tekstverwerkingsprogramma Word komen ( voor windows) ? Op een goedkope manier als het kan ?

Ik heb een iets oudere computer, ik wil graag Word gaan gebruiken, heb nu Works i.p.v. Word op mijn computer.

Kun je het programma ergens downloaden of zo ?
( liefst gratis )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Word behoort aan het MS-office pakket...en is niet gratis verkrijgbaar. dus je kan of dit kopen of....het gratis Open office downloaden. dit is niet van MS maar het werkt wel prima...en gratis

http://www.openoffice.org/nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja en open office leest ook gewoon een in word opgemaakt stuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inmiddels gelukt.

Andere antwoorden (3)

Typ in google OPEN OFFICE en download dit
Writer is bijna hetzelfde als (Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je hier en daar kunt downloaden zijn gratis 'trial'-versies. Daarna zul je er hoe dan ook een licentie voor moeten aanschaffen. Logisch, want de bakker verkoopt zijn brood ook niets voor niets...
11 jaar geleden
Op www.slim.nl kan je tegen een sterke korting MS Office kopen.