Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat mijn microsoft outlook het niet meer doet en op de account van mijn vrouw wel

Toegevoegd na 9 minuten:
outlook gaat helemaal niet meer open

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
681
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke outlook is het? of is het outlook express? (standaard bij windows = express)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk eens via extra bij account instellingen, wellicht is die gewist of is er een instelling corrupt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En asl je het proces killed via taakbeheer en dan opnieuw opstart? Dat is meestal voldoende
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beste jeroen, het gaat om een account volgens mij. Dus niet een extra account of identiteit. als je bij extra wilt kunnen kijken moet natuurlijk wel outlook starten.
my 2 cents
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dien je een officedisk heb doe je die in je pc en drukt op herstel dat is zeker afdoende.
Controleer of het windows account van u zelf of u voorledig recht heeft en geen gebruiker bent
ga naar start/uitvoren en type daar
control userpasswords2
dan op oke drukken
dan krijgt u alle account te zien op de computer
dubbel klik op het account van u zelf en ga dan naar groepslidmaatschap en selecteer dan ander niveau en selecteer in het vakje er achter administrator
strat de computer opnieuw op en probeer outlook dan eens op te starten via het account van u
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding