hoe download je app via installous.???

ik druk op installous en ik ga naar browse en dan druk ik bv op navigation ik druk op tomtom en er staat dan download ik druk erop en dan komen er 2 kolommen er staat launch app store en er staat zsaher.net wat moet ik doen.???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

niet launch app store maar elk mogelijk andere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ziet inderdaad launch in AppStore staan, die moet je niet kiezen. Daar onder zie je andere linken staan zoals dat voorbeeld in je extra uitleg. Andere linken kunnen ook FileApe zijn of FileDude, Mediafire etc etc.

Vervolgens kies je er één uit die onder de nieuwste versie nummer staat. En moet je een beveiligingscode intikken en kun je de app downloaden en installeren.

Eventueel staan ook nog tutorials op Youtube, zoek bijvoorbeeld op "How to download with Installous".

Veel succes!