Hoe kan ik in 1 pdf bestand verschillende pagina's in verschillende richtingen roteren?

Het is dus een bestand met 28 pagina's. Maar de ene pagina is naar rechts ingescant de andere naar rechts en weer een andere op zijn kop. Is het mogelijk om per pagina te roteren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
5.1K
Amadea
9 jaar geleden
Ik zou dan het bestand pagina voor pagina afzonderlijk in de juiste stand als nieuwe PDF virtueel afdrukken, en tenslotte het geheel weer als één afdruk samenvoegen.
Cryofiel
9 jaar geleden
Ik zou zoiets doen met PDFtkBuilder, http://www.angusj.com/pdftkb/ . Dit freeware-programmaatje kan PDF's splitsen in losse pagina's, de pagina's in de gewenste stand draaien, en de geroteerde pagina's samenvoegen tot een nieuw PDF-bestand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas moet ik op die pagina betalen Mattie333 omdat ik over de 10 mb kom.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gelukt Cryofiel bedankt!!
Cryofiel
9 jaar geleden
Mooi zo! En graag gedaan!

Antwoorden (2)

Op het werk gebruiken we daarvoor Adabe professional, maar dat is een zeer duur programma. (653 euro). Je kan het wel uitproberen. Als je deze opdracht niet regelmatig moet doen (zie link).
Een andere manier die ik op internet heb gevonden, maar niet getest (pdf ration online).
Thuis gebruik ik een gratis tool (unity pdf). Je kan hiermee de ganse pdf uiteen halen in verschillende pagina's en dan pagina per pagina draaien. Als je alles gedaan hebt kan je met hetzelfde programma alles weer mergen (samenvoegen). Ik weet het, het is een omslachtige handeling.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze site gebruik ik altijd, superhandig!
https://smallpdf.com/rotate-pdf