is het mogelijk om -net als met Word- twee pdf-teksten met elkaar te vergelijken en verschillen te markeren?

Toegevoegd na 22 minuten:
ik werk niet met adobe maar met de betaalde versie van foxit. weet je daar iets meer van?

Toegevoegd na 1 uur:
de versie is Foxit PhantomPDF

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
5.6K
SimonV
9 jaar geleden
Betaalde versie van Foxit: is dat Foxit PhantomPDF Business?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je weer hoe MS Word "vergelijken" werkt dan weet je dat toch ook voor Foxit?

Het beste antwoord

Kies het menu OPMERKING>tabblad Vergelijken>Vergelijken .

Dialoogvenster PDF-bestanden vergelijken

Geef op welke twee documenten u wilt vergelijken. Klik op Kiezen… om het bestand te selecteren en een voorbeeld weer te geven.

Selecteer een van de volgende onder Bereik vergelijken:
Alles: selecteer alle pagina’s in het nieuwere en oudere document om te vergelijken.
Pagina’s: selecteer een gelijk aantal pagina’s in het nieuwere en het oudere document om te vergelijken.

Onder Soort vergelijking:
Visuele verschillen tussen pagina’s: vergelijk op visuele verschillen, inclusief teksten,
afbeeldingen, aantekeningen enz.
Tekstuele verschillen: vergelijkt alleen teksten tussen de twee documenten.
Lettertype-informatie toevoegen: vergelijkt de opmaak bij het vergelijken van teksten.
Markeringskleur: stel de kleur in voor het resultaat van de vergelijking.

Klik op OK. Vervolgens geeft Foxit automatisch een PDF-document weer met de naam "Resultaten vergelijking".

Toegevoegd na 41 minuten:
Het is niet mogelijk om verschillen zelf te markeren. Foxit doet dit voor je.

Toegevoegd na 1 dag:
Binnen Foxit PhantomPDF Business kunt u meerdere PDF-documenten bekijken. Als u meer dan één bestand tegelijk opent, kunt u eenvoudig door de PDF-bestanden navigeren door op de bijbehorende tabs of bestandnamen onder het menu Venster te klikken.

U kunt PDF-bestanden eventueel naar Word omzetten. Daar kunt u ze dan zelf met elkaar vergelijken (Kies Bestand -> Exporteren).
SimonV