Weet iemand een goed en simpel jailbreak programma? En wat is het risico van jailbreaken?

Ik wil graag mijn ipad 2 jailbreaken. Maar wat zijn de risico's van jailbreaken en welk programma is het best? Kan ik alles ook weer terug zetten als het fout gaat?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik gebruik momenteel IOS 6.1.3 maar ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou het ook niet erg vinden om naar een lagere te gaan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

iOS 6.1.3 heeft helaas nog geen jailbreak. Maar iOS 7 (komt wss binnenkort uit) zal wel weer gejailbreakt kunnen worden. Ik heb nu sinds iOS 6 een jailbreak en heb er totaal geen spijt van. Er zijn niet veel risoco's als je gewoon goede repo's gebruikt (dingen die de tweaks in cydia uploaden) en als er iets misgaat kan je altijd via iTunes alles herstellen en vind je nooit wat van de jailbreak terug,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ios 6 heeft wel jailbreak...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet ik. Maar ik zeg ook alleen dat iOS 6.1.3 geen jailbreak heeft.

Andere antwoorden (2)

Hee, ik weet geen progamma want een vriend heeft het gedaan voor mij. Maar ik zou het je sterk AFRADEN want ik heb nu mn jailbreak zoon 2maanden en hij is nu al afgeslagen wat betekent dat heel mn ipod ver** is;YouTube filmpjes niet meer bekijken, safari ligt eruit, mail ook,agenda.....dus niet doen :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan moet als je wilt jailbreaken het programma evasi0n gebruiken. Een risico is dat er in sommige tweaks virussen zitten.