Hoe schakel ik ' automatisch openen in nieuw venster' uit op Google Chrome?

Tot gistermiddag nooit problemen met Chrome gehad, maar ineens opent hij bij alles wat ik aanklik op een website, die link in een nieuw tabblad. Ontzettend irritant. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
36.2K

Het beste antwoord

1. Klik NA een zoekopdracht op de knop Opties (het tandwiel) rechtsboven)
2. Selecteer Zoekinstellingen
3. Verwijder het vinkje bij de optie 'Open elk geselecteerde resultaat in een nieuw browservenster.

Let op: deze instelling wordt als cookie opgeslagen. Als je cookies verwijderd, dan verwijder je dus ook je voorkeursinstellingen van Chrome.