Hoe kan ik met vlc player een VP20 bestand bekijken?

of moet ik hier een speciale vp20 player voor downloaden. ik kan namelijk geen codec vinden voor vlc.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is "VP70" ipv 20 zie nu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog nooit van gehoord, kan het ook niet vinden op het internet. Hoe kom je aan het bestand? Weet je zeker dat het een videobestand is? Hoe groot is het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De links naar de vp70 codec lopen allemaal dood, 404.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Simpsons - Season 8 Complete [DVDRIP VP7 KEGGERMAN] http://thepiratebay.org/torrent/3843754 prijzende comments over beeldkwaliteit... dus ik snap het ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste comment verwijst ook direct naar een codec installer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dode link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, misschien dat u browser de download tegenhoudt maar de link op Piratebay is niet dood, deze dus: http://www.free-codecs.com/VP7_download.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je onder mijn vraag reageert kan ik het direct waarnemen (chrome addon) en je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de codec heb ik kunnen downloaden en icm MPC werkte de files indd. maar helaas viel de beeldkwaliteit in vergelijking met een tvrip die ik al had wat tegen. dus misschien is de stelregel: "als vlc het niet speelt, laat dan maar zitten" toch wel handig.

Het beste antwoord

Als he niet ingebouwd zit in VLC dan werkt het niet. Als alternatief kan je natuurlijk MPC-hc gebruiken en de codec hier downloaden:

http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=7&t=81753