Tabbladen in firefox blijven niet meer zichtbaar na afsluiten hoe kan ik dit aanpassen?

Een aantal dagen terug heb ik Firefox geherinitialiseerd. Voorheen als ik Firefox afsloot en daarna weer opende dan waren de tabbladen die ik daarvoor geopend had nog steeds zichtbaar. Dit vond ik erg gemakkelijk.
Nu is dat niet meer zo. Is dat misschien een instelling die ik kan aanpassen of kan ik dit op een andere manier oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ga naar instellingen
waar je ook je home pagina kunt aanpassen staat daar boven een rondje dat je kunt aan vinken met de tekst oude tabbladen open
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje ik heb het aangepast!