Hoe kan je de taal veranderen op iMovie?

Bij iMovie wil ik een trailer maken. Het probleem is alleen dat de eindtekst (zoals Regie, Uitvoerend producent en Bewerking) in het Nederlands is terwijl ik dit liever in het engels wil hebben. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Beste,

Ik heb hier de app naast mij liggen en dit is helaas niet mogelijk.

Ik heb wel een andere optie voor u, probeer eens de app store in het Engels te zetten en het dan te downloaden (dit zal dan logisch genoeg in het Engels staan) maar dan zal alles wel in het Engels staan, maar de titeltjes kan je wel zelf aanpassen.

Succes nog!