Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom start mijn minecraft niet op?

sinds gisteren heb ik java geupdate toen ik vervolgens minecraft wou opstarten ging het mis, de launcher verscheen wel maar als ik op launch klik dan laadt hij maar als hij volledig geladen is gaat de launcher weg en komt minecraft er niet voor. ook bij tekkit doet hij het niet. hoe kan ik dit verhelpen? en als ik zonder mods launch doet hij het wel.
--------------------------------------------------------------------------------------------
pc informatie:
minecraft 1.7.2
forge 10.12.2.1147
windows 8.1
64 bit
java versie 8 update 25
6gb RAM
500 gb harde schijf
intel core I5
--------------------------------------------------------------------------------------------
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows 8 is niet zo perfect om een game op te spelen, normaal moet je toch spelen op dat Minecraft 1.8?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja 1.8, maar daarvoor zijn nog niet alle mods.
en heel veel server raden 1.7 aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je alleen forge, of ooK nog andere mods?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je minecraft niet ziet komt dat doordat hij bezig is met opstarten. Eigenlijk moet je dus gewoon wachten. Het ligt aan het aantal mods dat je gebruikt. Als je de normale minecraft launcher gebruikt kan je bij edit profile iets instellen (zet op "keep launcher open") waardoor je de launcher blijft zien en kan kijken of hij nog wat doet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar ik heb al heel lang gewacht en hij deed het vroeger wel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

als je minecraft niet ziet komt dat doordat hij bezig is met opstarten. Eigenlijk moet je dus gewoon wachten. Het ligt aan het aantal mods dat je gebruikt. Als je de normale minecraft launcher gebruikt kan je bij edit profile iets instellen (zet op "keep launcher open") waardoor je de launcher blijft zien en kan kijken of hij nog wat doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding