Is er een programma die je laptop in een klap leeg haalt?

Me laptop is sloom op dit moment, en ik wil echt helemaal overnieuw beginnen, net als dat ik de laptop net nieuwe heb gekocht. Tips? Progamma's?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

(Eerst je bestanden die je wilt bewaren op een extern medium zetten)

Windows CD erin en opnieuw installeren.

Of de recovery uitvoeren die op de HDD geïnstalleerd zit als je geen losse CD's hebt gehad.

Tijdens de herinstallatie aangeven dat je wilt formatteren.
9 jaar geleden
CCleaner werkt bij mij echt goed. Nadat ik de eerste keer mijn laptop op fouten had gescand, had hij er maar liefst 700 gevonden.. Na het herstel hiervan was mijn laptop veel sneller.

Ik zou niet je laptop resetten, want dan ben je ook je programma's als word kwijt en als je die opnieuw moet installeren moet je wel nog een 'download' overhebben, anders kun je weer een pakket aanschaffen..

Ik heb de instructies van dit filmpje gevolgd, waarin ook staat hoe je ccleaner download.

https://www.youtube.com/watch?v=5stVuTjtU4c

Ik zou alleen niet beginnen aan overclocken, want dan heb je geen garantie meer.