Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik deze foutmelding van Google Chrome verhelpen?

Ik gebruik Firefox als mijn standaard browser, maar voor bepaalde websites heb ik Chrome nodig om deze te kunnen bekijken.

Ik krijg Google Chrome niet meer geinstalleerd. Na problemen met updaten heb ik Chrome verwijderd met Iobit Uninstaller, om het vervolgens weer opnieuw te installeren. In de hoop dat de problemen opgelost zijn. Maar nu kan ik niet eens Chrome installeren, ik krijg steeds onderstaande foutmelding.

Ik heb al van alles geprobeerd, ook de foutcodes van Google Chrome bekeken, maar het helpt allemaal geen barst. Ook AVG en Malwarebytes diverse malen laten scannen, maar dit leverde helemaal niks op.

Al mijn drivers zijn up to date evenals windows update en secunia psi gebruikt.

Hoe kan ik nu in Chrome weer installeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het helpt wanneer je google chrome ten eerste vanaf de officiële site download, en probeer ook hem eens te downloaden via een andere webbrowser.En als het dan nog niet werkt zoek dan in je programma`s het programma: Internet browser selecteren.

Hoop dat het je kan helpen.... Veel geluk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding