Messenger van pc verwijderen, hoe?

Het gaat om een windows 7 pc. Ik heb ik van alles geprobeerd nu kan ik de bestanden niet meer vinden op mijn computer maar wanneer ik de pc opstart dan start messenger ook automatisch op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.5K

Het beste antwoord

Messenger is onderdeel van Windows Live Essentials. Je kunt dat programma de-installeren via Configuratiescherm -> Software. Vervolgens kun je via de remove knop de programma’s selecteren die je wilt verwijderen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om het correct te verwijderen kun je het beste Essentials (met de onderdelen die jij gebruikt, én Messenger!) opnieuw installeren, en daarna Messenger verwijderen op de manier die ik hierboven noem.
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij instellingen in messenger kun je instellen dat deze niet bij het opstarten opstart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals pieter zegt,
Maar als het dan nog niet wil, dan kun je ook nog "revo uninstaller" proberen. Dat programma houdt bij welke bestanden verwijderd worden, en als er nog bestanden achterblijven zal revo ze verwijderen. Op internet is prima te vinden hoe het werkt.