Hoe kan ik mijn stem horen onder een game vie HyperCam 3 te filmen

Hoe kan ik mijn stem horen bij HyperCam3? Dat als ik mijn filmpje terug luister.Ik mezelf hoor praten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ten eerste heb je een microfoon nodig, als je die hebt:

1 Start HyperCam en ga naar Options

2 Klik op het "Audio" vakje

kijk of je "System audio + Microphone" settings in de Audio compressor combobox aan hebt staan.

3 Ga naar het ''video'' tabje en kies "WMVideo9 Encoder DMO" voor het beste beeldkwaliteit

4 Kies op welk formaat je wilt recorden.

5 Klik op het rode ''record'' tabje of klik op F2 om op te nemen.

6 Om te stoppen klik je het vierkantje rechtsonder of op F3.