bij het uitpakken met winrar krijg ik een volume error te zien, zodat ik niks kan uitpakken, wat nu?

Tijdens het uitpakken van een bestand krijg ik het dialoogvenster met de mededeling. Volgende volume is nodig om door te gaan met uitpakken. Plaats de schijf met dit volume en druk op o.k. om het opnieuw te proberen of druk op annuleren om het uitpakken te annuleren.

Als ik op ok druk gebeurt er niets dus annuleer ik en is het bestand niet uitgepakt.

Hoe kan ik dit bestand, een film, toch uitpakken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5K

Antwoorden (2)

Zoals de melding al aangeeft is dit een multi-volume bestand. Dus er zijn meerdere (genummerde) rar-files die samen de bestanden bevatten. Hij vraagt om toegang tot de overige. Als je maar één rar-bestand hebt mis je dus het een en ander blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je reactie
ik vrees dat dat dat niet zal gaan rar file zijn waarschijnlijk in gedeeltes opgeslagen en waarschijnlijk mist het volgende deel of het txtfile met de volgorde ??
ik probeer me even in te denken dat deze film rechtstreeks vanaf de dvd is gezipt ? o.i.d
en daarmee ook de paden naar de mappen en waarschijnlijk het id van dat volume dat zal waarschijnlijk de oorzaak zijn.
of er mist een part ??

Maar goed ik weet niet wat de bron van die film is of het een dvd structuur is of iets anders.
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, het is een mkv bestand 3d, is altijd goed, alleen deze keer wil het niet, denk wel dat alles aanwezig is, weet ook niet wat volume in dit verband betekend