Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kom niet meer in Word, Excell etc..Hoe los ik dit op?

Ik was bezig in Microsoft Publisher. Daarna kom ik ineens niet meer in Word, Excell etc. Volgens mij heb ik iets verwijderd maar wat? Hoe los ik dit op? Zodra ik Word open krijg ik een installatiewizard, daarna word gevraagd of ik de cdrom wil plaatsen (heb ik niet meer) of naar de installatiebron op het netwerk wil bladeren(?). Hoe los ik dit probleem op? Iets opnieuw installeren? En ben ik dan alle Word documenten kwijt? Uitleg in eenvoudige taal aub ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
829
SimonV
9 jaar geleden
Misschien kan ik je enigszins geruststellen: je worddocumenten ben je niet kwijt, die staan los van het wordprogramma. Om door te kunnen werken met worddocumenten, zou je tijdelijk OpenOffice kunnen installeren (gratis).
http://www.openoffice.org/nl/downloaden.html Hopelijk heeft iemand anders een goede oplossing voor je probleem.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

in het control panel (of als je de NL versie hebt, configuratiescherm) kan je inderdaad onder programs & features kiezen voor repair. maar de kans is aanwezig dat ie om de CD vraagt, dus die zal je dan moeten regelen. dus even proberen en dan merk je het vanzelf. de locatie waar je je documenten hebt opgeslagen heeft niets te maken met het opnieuw installeren/repareren van Office
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding