Weet iemand hier hoe ik een emaillezer kan repareren?

Als ik attachments via email krijg kan ik ze niet meer openen.
Als ik ze probeer te openen opent words wel maar dan krijg ik de melding "Dit bestand kan niet worden gevonden", terwijl ik het wel gewoon kan openen als ik het eerst opsla en het vervolgens via Mijn Documenten open.
Is er op GV iemand die weet hoe ik dit zelf kan oplossen of zal ik er iemand bij moeten halen?

ik gebruik outlook express voor mijn email.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb je onlangs Internet Explorer 8 geïnstalleerd? Ik was pas bij iemand met eenzelfde probleem toen ik deze verwijderde, was het opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Allereerst: Ga nou niet Word zoals iedereen WordS noemen. Grrrrrr.
Gebruik je Outlook? Dat moeten we ook maar raden.
Zo ja, dan staat je oplossing hier:
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Geeft niet, het wordt mode....
Als ik het zo hoor, zoals jij het beschrijft dan maakt het niet uit welke emaillezer dat je hebt, maar ga naar configuratiescherm en dan software en verwijder die...
sluit je pc af en start opnieuw op en herinstalleer die weer van voren af aan...

dan zal het wel weer werken... Kopieer je .pst bestand naar een veilige plek en na de herinstall importeer je die weer, dan heb je je oude post weer terug en ben je niets kwijt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maar dan in de omgekeerde volgorde.
Maar zo rigoreus hoeft het niet hoor.
Als 't toch niet wil lukken met de andere tips: misschien Eudora eens proberen als email programma?
Gebruik ik al een jaar of 12, en bevalt prima.