Ik kan in eens geen programma's kijken op uitzendinggemist van RTL. Silverlight heb ik al lang op mijn computer dus weet het echt niet.. What to do?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Wat gebeurt er als u een uitzending met Silverlight wilt bekijken? Krijgt u een foutmelding te zien? Zoja, dan kunt u deze het beste letterlijk kopieren en in uw reactie vermelden. Aan de hand van eventuele foutmeldingen kunnen we wellicht achterhalen waar de storing precies zit.

Daarbij is het goed om te weten welke Windows versie en Internet Explorer versie op uw computer gebruikt wordt.

Omdat nu niet bekend is wat precies de situatie is bij uw op de computer wat betreft de Silverlight storing, kan ik helaas geen specifieke oplossing aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat je de nieuwste versie van silverlight hebt?
Anders deinstalleer het en installeer het opnieuw ;)