Ik zoek een gratis software programma dat barcodes aan persoonsprofielen kan koppelen. Waar vind ik dit?

Ik heb plastic pasjes met barcodes. Deze moet gelinkt worden aan een excelbestand met ledeninformatie. Als je code gescand wordt moet de bijhorende persoon getoond worden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (2)

Waarom toch altijd gratis?!?! Kijk eens naar Filemaker(is NIET gratis overigens) Die kan wat jij wilt met een paar muisklikken(en heel wat lezen). En als je het echt helemaal gratis wilt, waarom importeer je die excel niet in een MySQL database en koppel je via een zelf geprogrammeerd php script o.i.d. de barcodes aan de juiste personen? Ik geef toe het is een beetje lastig zonder enige kennis php te begrijpen laat staan op behoorlijke wijze dit te implementeren, en daarom willen mensen die de moeite en doorzettingsvermogen hebben getoond dit in de vingers te krijgen daarvoor betaald krijgen en denk ik dat de kans om dit geheel gratis en voor niks nada noppes voor elkaar te krijgen grenst aan 0x00.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is geen vraag waar een antwoord op kan worden gegeven?
Wat jij zoekt is een stuk maatwerk software.

Voor het scannen van barcodes, moet jouw software altijd actief zijn.
De software moet gekoppeld worden aan een excel bestand.
Als jij scant, moet hij in jouw excel bestand gaan zoeken naar de persoon met die barcode-id. Vervolgens moet hij de informatie die hierbij staat ophalen en tonen aan jouw in een schermpje.

Tenzij iemand (Gratis) software heeft gemaakt hiervoor wat dusdanig dynamisch in te stellen is zodat hij jouw excel sheet kan openen: zou ik zeggen dat het niet kan zonder aangepaste / maatwerk software