Hoe krijg ik meer opties als ik een pdf bekijk ? Bijvoorbeeld de zoekfunctie?

Ik krijg de onderstaande opties maar ik wil ook de andere functies die er bestaan zoals zoekfuntie e.d.

Picture for question
9 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
Net als met andere programma's, kun je met [CTRL] F zoeken.
Met [CTRL] C kun je kopiëren.
Veel meer kun je niet... http://www.sneltoetsen.com/sneltoetsen_adobe_reader.html
Cryofiel
9 jaar geleden
Ik gebruik redelijk vaak de Control-Shift-N om naar een bepaalde pagina te gaan.

Het beste antwoord

zoekfunctie krijg je door F3 in te drukken. Het grote Acrobat ( niet de reader) heeft veel meer functies zoals het wijzigen van pagina's, het in pagina's tekst kunnen aanpassen etc. Die zal je echter moeten kopen, deze is niet gratis zoals de reader.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Ja, dat werkt. Dank!