hoe zorg ik ervoor dat in outlook geen namen meer terecht komen in 'voorgestelde contactpersonen'?

Toegevoegd na 1 uur:
neen ik altijd met outlook gewerkt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ervan uitgaand dat je het voormalige hotmail bedoelt, doe je dat op de volgende manier:
- Je klikt op het radertje rechtsboven, dat staat links naast je inlognaam.
- Dan kies je voor Opties.
- Onder 'Geavanceerde privacyinstellingen' kies je bij 'Suggesties automatisch aanvullen' voor *Alleen suggesties voor contactpersonen*. Sluit af met Opslaan.
- Maak je lijst van Contactpersonen gheel leeg. Nu kan er geen suggestie meer worden gedaan.

Toegevoegd na 40 seconden:
gheel = geheel

Toegevoegd na 1 uur:
Oké, het is dus de gewone Outlook. Het is een tijd geleden dat ik daarmee werkte, maar er is redelijk veel overeenkomst met Windows Mail. Daarin doe ik het op de volgende manier, en met misschien iets andere bewoording zul je het daarmee ook in Outlook wel voor elkaar kunnen krijgen:

- Ga naar Extra en kies voor Opties.
- Kies voor Verzenden en haal het vinkje weg dat in het vakje "E-mailadressen automatisch aanvullenbij het typen" staat.
- Sluit af met Toepassen en OK.
Amadea