Hoe kan ik Safari op Windows zoals Safari op Mac laten lijken?

Ik wil die 3 "bolletjes" zoals op een mac. Maar hoe doe ik dit, zonder iets aan mijn Laptop zelf aan te passen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan wellicht een skin of theme voor je versie windows krijgen
Maar zoals je vraagt dat gaat niet zonder je laptop helemaal aan te passen.
Wellicht kan dit Youtube filmpje je inspireren het toch te doen ?

let wel op waar je dit soort software download
vaak gaat zulk spul altijd via die lastige site met van allerlei crapware er bij waar je niet om zit te springen

vandaar dat ik hier ook niet een directe link zet
capthavoc
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit gaat niet. Dit zit in de software van apple, om 3 rode bolletjes te krijgen in een venster zal je OSX (apple software) moeten hebben.