Hoe winword.exe sluiten?

Hallo,

Word deed het opeens niet meer. Herstellen werkte ook niet en verwijderen ook niet. Dus, via het programma'tje Geek Word maar verwijderd. (Geforceerd) Hij heeft dus alle bestanden verwijderd maar als ik het nu weer wil installeren geeft hij aan dat ik eerst Word moet sluiten. Dus, ik denk dat het door winword.exe komt.

Als ik dit in taakbeheer wil sluiten kan dit niet.

Ik had/heb Office 2013
Ik gebruik Windows 8.

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 36 minuten:
Niemand? Niet dat het erg is dat er nog geen antwoord gegeven is maar ik moet nog verder met een verslag. Tot dusver bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Blijkbaar draait er op de achtergrond nog een proces. Klik met rechts op de taakbalk en kies voor taakbeheer. Zoek in het tabje processen naar winword.exe en klik op beëindigen. Ik weet niet of word ook een service laat draaien dus kijk ook even in het tabje services of winword daar zichtbaar is. Zo ja, ook even beëindigen.

Als je het proces niet kunt beeindigen kun je een programma downloader genaamd Process Hacker. Hiermee kun je alle lopende processen zien en eventueel beeindigen. Nadat je het proces van Word hebt beeindigt zou je het programma opnieuw moeten kunnen openen, eventueel met document herstel.

Bronnen:
http://download.cnet.com/Process-Hacker/30...

Het beste wat je kan doen is een reparatie uitvoeren van je office. Dit is namelijk geen normaal gedrag voor een office applicatie. In je configuratie scherm ga je naar toevoegen\verwijderen software, hier klik op je op office 2013. Hierna selecteer je de optie wijzigen en dan repareren. Je kan wel met allerlei tooltjes en dingetjes de word.exe process sluiten. Maar ik denk dat je gebaat bent bij een langdurige oplossing.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100