Mijn computer ziet alles als Wordpad file, hoe los ik dit op?

Alles wordt als Wordpad file gezien. Van Chrome tot Word bestanden tot Afbeeldingen.

Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hier (zie bron) kun je een fix downloaden voor dit probleem. Het zet alle file associaties terug naar de standaard waarden.

Werkt (volgens de website) alleen met Windows 7.

Ik zou van te voren wel even een back-up maken van je registry, of een restore point aanmaken.

Sukses!