Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een app dat je kan gebruiken om de facturen enzo digitaal bij te houden i.p.v. een fysieke map?

Hallo

Ik heb facturen van de bank, ziekenbond... natuurlijk kan ik die in een fysieke map steken, maar kan ik die ook via een app inscannen en zo beheren en sorteren? Een app/website die je ook kan bezoeken met de pc en kan synchroniseren en gratis.

Alvast bedankt.

3 jaar geleden
in: Software
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt alle instellingen vragen om de facturen digitaal te sturen (hebben ze liever dan fysiek), en dan kun je in je mailbox diverse mappen aanmaken waar je de facturen bewaart. Dus bijv. één map bank. één map zorgverzekering, één map energie enz. enz.
Je kunt ook je fysieke afschriften scannen of fotograferen en daarna in mappen bewaren.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Er zijn cloudservices die je kan gebruiken voor opslag. Dan kun je er ook altijd bij. Ik zou het ook op een tweede plaats zoals een USB-stick of iets dergelijks als kopie bewaren. Zorg er wel voor dat andere er niet bij kunnen natuurlijk. Beveilig alles zoveel mogelijk.
Moet je vooraf alles wel inscannen natuurlijk of digitaal aangeleverd krijgen.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 12 december 2020 21:42: tekst
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding