is in Word2013 de automatische taalkeuze afgeschaft?

als ik onder 2010 een Engelse tekst in een leeg document kopieerde, herkende de pc dat als een Engelse tekst. Nu niet meer. Heb ik iets verkeerd ingesteld?

Toegevoegd na 21 minuten:
aanduiding taal ontbreekt op onderste balk

Toegevoegd na 14 uur:
als ik Bestand-opties-taal volg kom ik op scherm met twee bewerkingstalen, Nederlands en Engels, Nederlands is ingeschakeld. Als ik bij Engels op niet ingeschakeld doorklik staat in het vervolgscherm alleen Nederlands (met toetstenbord)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee, is zeker niet afgeschaft, maar juist beter dan ooit. Wat mogelijk kan is dat je de Engelse dictionary op een of andere manier hebt verwijderd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klik eens onderaan op de taal. In het Nederlands staat hier: "Nederlands (Nederland)". Klik daar op. Staat er een vinkje bij "Taal automatisch bepalen"?

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik lees nu net dat de talen balk onderaan er niet staat. Ga dan eens naar tabblad "Controleren" en dan naar "Taal instellen".