Ik heb ineens last van verkeerde leestekens. Iemand een idee hoe dat kan=

Die = moet dus een vraagteken voorstellen!

Dank jullie wel, probleem opgelost.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

2 oplossingen de simpelste is control shift tegelijk indrukken de andere is rechts onderin zie je een toetsenbordje staan click daar op en zet de instellingen op VS(internationaal'

Hmm had ik laatst ook. In nood kan je alt+63 gebruiken. Toegevoegd op 31-05-2009 00:34:02 Ik vermoed een verkeerde toetsenbordinstelling die met een sneltoets per ongeluk geactiveerd is. Toegevoegd op 31-05-2009 00:36:41 De verkeerde toetsenbordinstelling kan je 't beste verwijderen in 't configuratiescherm. Kan ie niet weer tevoorschijn springen.

Dan staat je toetsenbord waarschijnlijk in de verkeerde modus. Je hebt waarschijnlijk een aantal verkeerde toetsencombinaties gebruikt Druk tegelijk op de Ctrl en Shift toets en probeer het dan nog maar eens. Waarschijnlijk is je probleem dan opgelost.

Bij mij staat rechts in mij startbalk een werkbalk met taal en toetsenbord instellingen.

CTRL + SHIFT, aan je "='' gezien. Dit toetsenbord wordt dan op de (bijv franse) azerty gezet, ipv qwerty.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100