Kan je een bestand op internet zetten zodat meer mensen er aan kunnen werken?

Ik heb een excellijst met namen en adressen gemaakt. Nu wil ik graag dat andere mensen deze kunnen aanvullen. Het zou handig zijn als je het op internet kan zetten zodat iedereen steeds de actuele lijst kan aanvullen en je dus niet steeds na elke wijziging de lijst naar iedereen moet mailen. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja, dat kan met behulp van Google Docs. Je kunt daar een spreadsheet aanmaken en deze delen met andere gebruikers. Je kunt ook met kleur duidelijk maken welke gebruiker welke wijzigingen heeft doorgevoerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dropbox is een handig programma om gratis online bestanden te delen