kondigt de app store kortingen op spellen/apps aan?

ik wil een spelletje kopen in de app store. het spel heeft twee weken geleden maar 14,- gekost. nu kost het weer 27,-. kondigt apple ook kortingen op spelletjes aan of zijn er websites die dit aankondigen?

9 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
9 jaar geleden
Dure app.

Antwoorden (1)

Nee, Apple zelf kondigt dit niet aan. Zij plaatsen en verkopen de spellen alleen, maar doen verder niks.
Mogelijk zou je de site/facebook pagina van de makers van de specifieke app in de gaten kunnen houden (van Angry Birds is dat bijvoorbeeld Rovio).
Rond de feestdagen hebben veel spellen vaak een sale.
Ritsuka