Wat is een goed autotune programma?

Ik zoek een goed en makkelijk auto-tune programma, die ook goed op windows 7 werkt.

Weet iemand er misschien 1 (als het kan ook graag een link met uitleg van het programma).

hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Ah helaas, de eerste werkt alleen tot en met Vista... Misschien kun je toch proberen te downloaden?
De tweede is een demo van 10 dagen.
In de derde link staan deze ook, maar nog 2 andere.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch de beste, ik gebruik inmiddels: Antares auto tune vst, werkt perfect