hoe kan je een minecraft map die gedownload in minecraft zetten met windows 8?

ik zie de hele tijd hoe je het moet doen met windows 7 maaar ik heb windows 8 maar hoe moet het dan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Uitvoeren > typ in: %Appdata% > .Minecraft
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dan nog zip bestand uitpakken in saves
Druk op je toetsenbord op het windows toets, dat zijn 4 hokjes(naast ALT)
en X (Dus Windows+X)

Ga dan naar uitvoeren.
Dan, typ je in %appdata% en enter.
Je zoekt dan .minecraft en dan saves. Sla daar het mapje op van de safe(Niet de zip!)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lukt me niet